HauptmenüUsermenüWer ist online?Insgesamt ist 1 Besucher online :: 0 registrierte, 1 GastDer Besucherrekord liegt bei 237 Besuchern, die am Montag 5. März 2012, 17:15 zeitgleich online waren. Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast basierend auf den in den letzten 5 Minuten aktiven Besuchern Statistik37 BeiträgeGeburtstageHeute hat kein Mitglied GeburtstagNeuestes öffentliches Bild
|
Gstanzeln !
37 Beiträge • Seite 1 von 3 • 1, 2, 3
Gstanzeln !Jo in Bayern, do gibt es ein aufmüpfiges Frauli
die fordert Stoibers Rücktritt und nennt sich Pauli, der Ministerpräsident wollt bleiben, der zache Stoiber doch jetzt gibt er doch auf und tritt sich soilber. holladeridio holladero ... Die Kdolsky liebt Braterln von Schweinen und Rinder sie raucht und sie trinkt gern und mog kane Kinder. Sie braucht täglich Sex von vorn, von hint und oral kurzum sie is ois Anzige von der Regierung normal. holladeridio holladero ... Bitte um weitere Strophen .. Das Schicksal meiner menschlichen Mitbewohner ist allein in meine Pfoten gelegt.
Bittäschöööö......*click
Re: Gstanzeln !Lusti san die EU-Beamten
se håm a schens Lebm tuan an Juchizer drauf, wånns die Spesen ånhebm Und die Mutter blicket stumm
auf dem ganzen Tisch herum
Re: Gstanzeln !
Der Gusi der hat's schon in der Sandkist'n g'wißt Er wird amoi Kanzler, der ein mächt'ger Mann ist Doch jetzt wo er zeig'n kann, daß er gar nicht dumm Da fällt doch der Gusi im Liegen noch um hollodaridio, hollodaro ........ Ein ganz reicher Mann der Bartenstein ist Und wia ma so reich wird, hob i bisher ned g'wißt Doch jetzt wo's der Martin gezeiget uns hat Verlangen jetzt alle beim Humanic Rabatt hollodaridio, hollodaro ....... Und der Van der Bellen der is a Falott Er sogt er is Grüner und raucht wia a Schlot Er is mit sein' Qualm für die Grünen a Plag' Drum kaufen s' fia eam jetzt a Filteranlag' Hollodaridio, hollodaro ....... Der Exkanzler Schüssel, auf seine alten Tag' Kann's no immer ned glauben, daß ihn 's Volk nimmer mag Und weil ihm das Z'rucktreten fällt gar so schwer Ziagt er no die Fäden bei der Marionett'n Molterer Hollodaridio, holodaro ......... Jo, der Günther Platter hat Eurofighter kauft Und Verträg' unterschrieben, wo die Haar' ma sich rauft Und weil für d'Verteid'gung er hat z'wenig Hirn Darf er als Minister jetzt d' Polizei ruinier'n Hollodaridio, hollodaro ........ Und Karl Heinz Grasser war Herr der Finanzen Doch dann taten d' Schwoarzen den KHG stanzen Aber eh die Fiona den Stub'nhocker satt hat Geht er wieder hackeln bei der C-Quadrat Hollodaridio, hollodaro ...........
Re: Gstanzeln !An Hasn han i gschossn
Und an zodatn Bock, Für mei Weib zu an Kidl Und für mi zu an Rock. Und die Mutter blicket stumm
I bin da Struwwelpeter und tua mi nia frisier´n, und hätt i net so launge Nägel, kunnt i a onaniern. Das Schicksal meiner menschlichen Mitbewohner ist allein in meine Pfoten gelegt.
Unsre Schweinsbratlkdolsky wulln vülle net hom, maunche hättn soga gern sie trogat a Vollkörperkondom holla... De neichn Minister de merk i ma nia, de samma so wichtig wia a Gurkerl im Knia holla... Das Schicksal meiner menschlichen Mitbewohner ist allein in meine Pfoten gelegt.
Re: Gstanzeln !Und weil ma vor gor nix graust
darum blas i mit volla Inbrunst in den Schniedel vom asy.
DES IS GSESSN !!! Das Schicksal meiner menschlichen Mitbewohner ist allein in meine Pfoten gelegt.
Meine Nägel san lang und die Haar, die san kraus, und das Obige geht aber wirkli net echt, weil i bin halt amal von an andern Geschlecht Und die Mutter blicket stumm
Re: Gstanzeln !Jo, weiß is die Unschuid und weiß is da Schnee
und weiß is des Tirl vur unserm WC Jo, grün is die Hoffnung und grün da Spinod und grün is da Gusi, weu a kan Schnurrboat no hod
Re: Gstanzeln !A Schneeflockerl und a Ruaßflankerl Der klane Karli is a drei vier Jahr Und hat so schöne blonde Schneckerlhaar Nur macht er recht a große Wirtschaft z´haus Der Karli räumt so gern den Ofen aus. Die Mutter schimpft – der klaane folgt net gern, die Mutter sogt, jetzt wirst a Gschichterl hörn – und ob du´s glaubst jetzt oder net, i selber hab erlebt, was i jetzt red – A Schneeflockerl und a Ruaßflankerl Die spieln fangerln um die Wett Sagt´s Schneeflockerl zu dem Ruaßflankerl Mi dawischt du niemals net Aber Ruaßflankerl hat des Schneeflockerl Doch erwischt und es ham sich dann Schwarz und weiß g´mischt. Und des Schneeflockerl und des Ruaßflankerl San jetzt schwarz als wia die Nocht Wer sich mit´n Ruaß was anfangt, der hat sie immer dreckig g´macht! Der klane Karli wird a junger Mann Es redn in Charly viele Freunderln an A Spieler, Wetter, Trinker is er wurdn Die Mutter hat ihn aus die Augn verlurn Der Charly glaubt er reißt sich noch heraus Doch is er viel zu schwach, es wird nix draus Da sieht man was aus einem wird Wenn man vergisst die Mutter und ihr Liad © Erich Meder ![]()
37 Beiträge • Seite 1 von 3 • 1, 2, 3